Onze website wordt mogelijk niet volledig juist weergegeven in uw browser aangezien deze sterk is verouderd.
U kunt uw browser updaten of een van onderstaande browsers installeren voor de juiste weergave.

FireFox Chrome Internet Explorer 10+
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Vogelvlucht
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Doorsnedes
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Impressie-transformatie-Vila-Maria
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Raamwerk-totaal
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-schemas
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Impressie-transformatie-park
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Impressie-transformatie-Tiete
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Kanalisering
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Morfologie
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Opties
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Profiel
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Ruimte-voor-de-rivier
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Stad-en-natuur
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Straat
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Urgentie
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Vogelvlucht
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Doorsnedes
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Impressie-transformatie-Vila-Maria
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Raamwerk-totaal
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-schemas
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Impressie-transformatie-park
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Impressie-transformatie-Tiete
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Kanalisering
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Morfologie
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Opties
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Profiel
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Ruimte-voor-de-rivier
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Stad-en-natuur
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Straat
  • Posad-1306-Arco-de-Tiete-Urgentie

Arco do Tiête

Posad werkt als één van 16 consortia aan ‘Arco Tietê’; een gebied van 60km2, strategisch gelegen in São Paulo. Het gebied kampt  met overstromingsrisico, verouderde industrie en complexe infrastructuur. De gemeente heeft de ambitie om verdichting van zowel inwoners – van 700.000 nu naar 3.400.000 in 2040 – als arbeidsplaatsen te realiseren.
De kern van onze visie ligt in het denken in netwerken, en slimme strategische interventies die snel impact kunnen genereren om het ontwikkelproces op gang te krijgen. De Tiete-as wordt getransformeerd tot groen-blauwe corridor; een nieuwe ruggengraat met overstroombare uiterwaarden, parken, fiets-routes en publieke voorzieningen. Een betere hiërarchie en scheiding van lokaal en regionaal verkeer zorgt voor een verbetering in het infrastructurele netwerk en leefbare wijken.